Monday, July 12, 2010

HaPpEnInG kAt BuTiQ YoNg .....

Dapat jemputan dari kawan sekolah aku, nama dia Masri Rozita, tp kami panggil dia Yong .. perasmian butik pengantin dia pd 10 Julai 2010, kat PJ ... teruja la aku nk pegi, tetamu kehormat dia isteri kepada Dato' Bandar PJ ... nak juga beramah mesra ngan datin kan ....


Ni la butik Yong yg dah lama beroperasi, tp baru kini dpt di rasmikan ...

Barisan hadapan tu ... Bani, Razimah, Aci, Aya, aku & Ita

Ita & Imah sedang mendengar penerangan tentang pakaian ni ...

Aya & Aci ... berminat nampak ... tp RM dia pun leh tahan gak slimming suit ni ... macam2 booth ade hari tu ...

Bende ni pun ade ... herbs pad ..
Yang ni pulak, food rinse la ... cucian lantai, pencuci baju, shower & shampoo ... jenama Mkleen
Sedang mencuba cleanser L'Be

Aya & Aci jadi model ... jeles aku taw aku tk dapat ...

Tertidur aya ... lena aci, muka kene urut ... sedap ...

akak dapat pakwe ari tu ... Afero name dia ... mamat Kelate ... dia salah sorang promoter product L'Be


aku & Imah ... bestfriend masa sekolah ari tu ... surat pakwe aku sume aku alamat kan kat umah dia ... he he he ... takot kantoi ngan abg ...


Mak pun nak mem vogue kan diri gak ... ha ha ha ....


Berebut kitorang nak berfoto ngan mamat afero ni ...


Tu dia barisan kawan2 yg hadir ... Shimah, Aci, Aya, Bani, Imah & Ita, yg lenlain tk nampak btg idung pown ...

Bergambar dengan Datin Hajah Rahimah, isteri kepada Dato' Bandar PJ ..


Sempat lagi celebrate birthday Aci ... Surprise Befday utk Aci ... Yong sediakan kek pulut kuning utk Aci ...

Last sekali kami sumbatkan telor puyuh kt mulut Yong lak ...

Janet ... beautician dari L'Be ...

amik kesempatan berfoto ngan Datin Hajah Rahimah ...

Posing ... posing .. posing ..

No comments:

Post a Comment