Sunday, July 4, 2010

We ArE De ChAmPiOn



1 July & 2 July ade Darts game antara audit firm, 8 audit firm bertarung hari tu, bertempat di Wisma MPL, Jln Raja Chulan, The Ball Room ... seperti tahun yg lalu, masuk ni dah 12 tahun aku mewakili company bersama staff yg lain ... game lain aku kurang minat, hanya Darts aje yg aku minat ... simple game ... tp sayang nyer tahun ni aku tk turun walau sekali pun ... Kaptan bagi pada org lain ... name aku tk ter slek pun ... hu hu hu ... 12 tahun aku main game ni, ni kali pertama aku tk di turun kan, training bagai nak rak .....


THE BALL ROOM

beratur nak baling, sessi training ... sebelum memulakan perlawanan ..

ni company maner tah ... aku ni cpt luper ... sbb tk dpt amik dari dpn ... amik dari blakang jer .....



Men single ... Amir, my Group ... Menang ..





Ladies single ... kak timah ... tahun ni kak timah bolot sorang ... tp hampir2 lose ... tp nasib jer yg menyebelahi dia mlm tu ... congrat la ...


Para supporter ...


Yoges ... ngan roti john ... hmm chicken wing pun ade ... abih dah tak membaling ... makan jer la keje ...


Sempat makan lagi ... nasi goreng pataya ... tk sedap ...


member dari department aku, datang memberi sokongan ...


Yanty, Possini & Liza

Yoges, Din & Arif - pun tak dpt turun kali ni ... game kali ni di monopoli oleh Paul, Amir & Fatimah ...



ade pool & snooker ... kalo aku tau main bende ni ... hmmm .. mau join game ni gak ...

Salina & Kak Timah

No comments:

Post a Comment