Wednesday, December 23, 2009

FAREWELL PARTY FOR ABANG SALIM

Bertempat di Quality Hotel, 5 December lepas berlangsung ler party farewell untuk my colleague - Abg Salim yg saya panggil, budak2 lain panggil pakcik salim .... member dah berkhidmat dari tahun 1963 hingga sekarang, ade break sekejap about 1 or 2 years pastu dia masuk balik pada 1987 hingga sekarang ... tapi pakcik ni dah sambung kontrak selama lapan tahun ... now he is 63 yrs ... no child ..


Quality hotel ... abg Salim yg berbaju belang merah hitam dgn my x-boss Grace Chin (dah retire) ... department saya ramai yg hadir, even yg dah retire dan dah resign pun join sekali ... bukan free taw, tanggung diri sendiri ...

Murali, Navin (ex-staf), Ibrahim, abg Bakri (Otai gak .. semenjak saya join this Co. dia dah ade) & Kak Ros


My boss, Pat Yap (baju belang), Melody (x-staf)

Si baju kuning adelah saya nyer kawan kira karib ler ... Maz ... tp lain department


Makanan agak menarik gak ari tu ... Hi-Tea Buffet
Member sebak bila di suruh memberi sepatah dua kata
Semua terharu gak dengar dia sebak ... tetamu paling kecil ... anak Azura sdg leka di kelik oleh Si Pat
Cenderahati dari department saya buat abg salim ...
Grace Chin, x- boss, dah tua2 pakcik nak bermanja dgn si Grace ... yg byk bagi dia nasihat ketika zaman2 gelap dia ... Grace Chin ni ya amat garang ... semua tak boleh ...

Mazni & de famili ... pun x-staf, tetamu yg paling lewat sampai ... hampir pukul 3 baru sampai ... kitorang dah nak belah dah ...

No comments:

Post a Comment