Monday, December 14, 2009

Percutian tahun ke 3 di Duta Vista, Jln Duta



Duta Vista yg terletak di belakang Parlimen, di jalan Duta menjadi percutian saya dan kaum kerabat, semua adik beradik berkumpul selama 3 hari 2 malam ... kenapa selalu bercuti di sini... ? Jawapan nya ... sbb abg saya member Tanco Resort nih ... every time dia nak bercuti di sini dia akan panggil kitorang semua ... boleh di katakan tempat kitorang berkumpul ler setiap ujung tahun

Kali ni kami dapat apartment yg kecik, last time kami dapat duplex ... kitchen pun kecik jer ... kami semua ade 4 keluarga, itu pun aku nyer hubby dgn 1st son tak ikut ... kalo tak ... walo bagaimana pun apartment ni besar, ruang tamu nyer besar ... boleh 10 org tidur ....

Kami sampai dah agak lambat, lebih kurang pukul 12.00 lebih, dah tgh malam ... apalagi yg boleh di buat ... borak-borak sampai 2.00 pagi ...


Sempat lagi memakai inai .... anak dara saya sibuk nak pakai inai. Inai hitam ... ala-ala gothic gitu ...

Pagi2 anak2 dah sibuk nak ke kolam mandi







Aksi aksi aquatik di kolam renang ... yg tak beshhh nyer, asyik kat tepi jer ... pegi la kat tgh nu ....

Kesian Danish mandi sorang2 kat kolam kanak2 lak ... hehehe ...

Pada tengahari 5/12/09 tu masing2 ade agenda tersendiri, macam saya, saya kene attend farewell party untuk officemate saya yg di adakan di Hotel Quality, Jln Raja Laut ... petang baru masuk balik ...


Ni dah tak dek keje ... 2 org sedang mencari uban Niny ... pekerja sukarela ker ... amah ker ... tak taw ler ...



Yg ni dah kepenatan dan keletihan, kata uncle dia dah swimming tah berapa kilometer .... baik punya balut badan ...




Grill ni kepunyaan kakak ipar saya, multipurpose grill ... leh grill, goreng, wat pancake, steam ...







Yg ni anak Along saya yg no. 2 dan yg bongsu (Amir & Nabila) yg sulung tak ikut sbb kawan dia bertunang kat Penang
ready nak balik .... check out ...


Barang yg nak di bawak balik, datang hari tu lagi banyak ... ni dah kurang sikit ... percutian yg selama 3 hari 2 malam ... kan dapat cuti pun ... asyik masak jer ... Along & famili masih di sini sehingga 8/12/09

Next holiday kat Melaka pulak ... 25/12/09 - 27/12/09
CHOW DOLU ...


No comments:

Post a Comment