Monday, December 21, 2009

MARHABAN YA MARHABAN ....

Woih ... penat betul saya bulan December nih ... penuh ngan berbagai majlis ... kahwin dah tentu ler, bertunang lagi ... cukur jambul & nak naik buai pun ... sume berebut bulan nih ... 20 December 09 ... saya pergi ke Kg. Bahagia, Teluk Intan, sepupu saya Ati yg baru bersalin bulan Nov aritu nak buat majlis naik buai anak dia dgn anak kakak dia Asmah ... letih betul ler ... dah ler semalam attend 2 wedding, malam nyer pulak ade jemputan majlis tahlis .. ngaji yassin lagi ... makan free jer semalam ... hehehe ...

Sepanjang perjalanan dari Kalumpang ke Teluk Intan hujan ajer ... tiba kat Sungkai hujan punya la lebat ... pemandangan saya putih ajer ... tak nampak aper ... nasib tak baik, kene tahan ngan trafik kat area Kuala Kubu gara-gara potong bull dozer di double line ... masa potong masih line putus2, separuh potong dah double line .... beberapa KM kat depan kawan dah tunggu ... nasib la ...






Majlis berbuai anak Asmah & Ati, anak Semah dah 4 bulan, anak Ati lak baru 1 bulan. Nama baby ni lupa lak nak tanya.




Anak Ati lena ...




Yang ni anak dara si Asmah atau pun saya panggil Semah ... anak yg ketiga dan anak dara ke 3 buat pasangan Asmah & Azli































No comments:

Post a Comment