Tuesday, April 20, 2010

KALO DAH TINGGAL BERDUA ... GINI LER KESAH NYER ...

Tajuk cam gempak ... crite nyer tak dek la segempak ngan tajuk nyer ... bese-bese jek ... dah tua2 nih, anak dah beso2, tingge ler berdua ... cam aku nih ... anak dara yg tua tinggal ngan nenek, yg paling kecik lak rotate tpt tinggal nyer ... semingu kat umah aku, seminggu kat umah nenek dia ... yg ade kat umah hanya la aku, hubby, anak bujang & anak dara sunti ... itu pun kalo si bujang, jarang lekat kat umah, bnk sgt aktibiti, yg si dara sunti, weekend jer nak pegi umah nenek ...
jadi tingge ler aku ngan hubby ... slang perak jap ... mlm minggu lepas, tinggal aku berdua jer kat umah, hubby ajak ikut dia nak jumpa dgn abg aku kat Cheras, jadi ikut ler ... duduk sorang2 kat umah pun kan nak buat aper ... jam dah pukul 11.00 malam ...ikut jer la ...

Lepas habis perbincangan, hubby ajak pi minum ...biasanyer kalo mlm2 minum kat warung mamak jer ... kene teh tarik ... tp kali ni member teringin nak makan Mekdi ... ikut kan jer la ... hanya nak pekena French Fries ngan Coke .... la ingat kan nak makan Big Mac ker ... hubby lak soh aku makan aper yg aku nak ... he he he ... lama termenung kat kaunter tu ... nak mkn ker idak ... akhirnyer ... Fillet O Fish satu .... itula kegemaran aku dari dulu hingga sekarang .... yeah ....


my feveret burger ...



hrmmm ... delishes ... tp skang cam dah kureng skit la .. lettuce pun tak letak ... semata2 tartar source ...


licin segala ....


Begitu gegeh staf2 Mekdi melayan customer ...

Bila dah berdua2an teringat la kembali kenangan lama, zaman bercintan-cintun ... mekdi ler tpt berdating, tempat dating yg pertama aku ngan hubby kat A&W, Jalan TAR ... masih ku ingat lagi ... pecah rahsia ...ha ha ha ... tp skang ni jarang sekali dpt berdua2an ... sesekali ade gak la ... tp tak la seromantis dulu ... dah tua2 nih takkan ler nak tunjuk kat public kan ... dedolu tu mase muda2 ... ikut hati ... kalo boleh sentiasa nak melekat ... skang bila tgk org mude yg berkepit tu meluat lak tengok ... agak nyer cam tu ler org tgk kami ... malu pada diri sendiri ....










No comments:

Post a Comment