Thursday, April 8, 2010

NyNy ... PERGI KURSUS KPP ...

Add Image8 April, aku cuti nak anta anak aku Nyny gi kursus memandu ... bertempat di SKEM, Bt 11, Jalan Gombak, jauh nyer ... kat sini murah sikit, tp kene pegi sendiri la ... semua buat di sini, kecuali ujian berkomputer ... test pun kat sini ... harga pun leh tahan sikit dari Driving skul yg kat luar tu ...




Ni la Skem ... tu kawan aku (yg tgh online) sama sekolah dulu kije kat sini ... ni la pemandangan kat skem ni ... lori pun ade kalo nak belajo kat sini ... aku pun lom abih belajo ... sepatut nyer dah dpt B full, tp tak pegi2 belajor ... lesen keter aku dah ade dah ... nak amik lesen moto lak ...

Pada yg belom ade lesen tu ... elok2 ler pegi amik skang nih ... jgn tunggu lagik ....




















No comments:

Post a Comment